søndag den 17. marts 2013

Fremgang

Det har været en uge med gode resultater på halvmarathon for vores danske elite. Først i CPC i Holland med Them, Faurschou, Budolfsen og Sara og i dag i New York med Thijs. Da Danmark fik VM halvmarathon i 2014, gav et tilbageblik på ranglisterne en forventning om, at man kunne komme på holdet med 67 min. Nu ser det ud til, at vi helt sikkert får et herrehold hvor alle har løbet under 66 min. Og jeg tror det bliver meget bedre end det. Så muligheder skaber fremgang. Kvindernes styrke er mere skrøbelig, så vi må gøre alt for at dem som kan, er på toppen på dagen.
Min egen situation er også positiv. Jeg løb 9 km i tirsdags ved vores gode fællestræning. Torsdag 6 km og fredag 5 km. I dag kom jeg til at løbe lidt for langt (11 km) fordi vejret var så godt, og jeg ikke havde ondt. Der er ikke sket mirakler, men ømheden har ændret sig. Jeg holder lidt igen til 1. april, og derefter vil den får fuld gas med alternativ træning hvis jeg stadig er øm i knæet til den tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar