tirsdag den 26. marts 2013

Uge 12 og DM 10 km

Min egen situation blev ikke bedre den sidste uge. Jeg er nu øm i begge knæ. Måske kommer det fra de core-øvelser, som er belastende for knæene? Det håber jeg, og prøver at skære dem væk. I dag løb jeg en skøn 5 km i Rågeleje. Det gjorde slet ikke ondt imens, men bagefter er det lidt irriteret.

DM 10 km var endnu et bevis på at det går godt med dansk løb. Med den bredde der er i toppen for mænd nu, er det kun et spørgsmål om tid, før nogen vil rykke niveauet endnu højere.
Kvinderne har ikke samme bredde, men den kvalitet Simone og Kunø viste, var absolut på højde med mændenes.
Jeg håber snart der sker noget i DAF, så alle de gode ideer Niels Kim har kan blive gennemført. Jeg fornemmer der er en udvikling i gang. Nok ikke så skidt med en ny sportschef.

Som træner var det fedt at opleve hele flokken i fremgang, og se et par perler på toppen af truppen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar