søndag den 10. marts 2013

Uge 10, status og overvejelser

Jeg er flittig med styrketræningen, men får ellers ikke trænet så meget. Tirsdag var jeg i Kolding og joggede 5 km i skoven. Fredag tog jeg 20 min på cross-trainer og søndag løb jeg 5 km på bånd. Mit knæ har det stadig ikke for godt.
Når jeg ikke selv er fit og ikke kan konkurrere, tænker jeg som regel over hvad jeg så helst vil bruge tiden på. Jeg har været klubtræner i mange år, og det er stadig sjovt, men selve det at være på som træner, trækker ikke så meget mere.
Så jeg tænker på om jeg skal engagere mig mere i DAF arbejdet med Niels Kim. Der er nok at tage fat på.
- arrangere Vinterturneringen
- opstille udtagelseskrav
- udtage løbere
- arrangere træningslejre og evt. deltage på disse
- planlægge stævnedeltagelse og deltage som træner/leder
- holde kontakt og motivere løberne
- og meget mere hvis der var tid
Jeg vil gerne være med til at hjælpe i det danske løbemiljø og hjælpe de bedste løbere, hvis tiden er til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar