fredag den 15. juli 2016

Et magnesium mirakel?

Det er et helt år siden mine problemer med læggen begyndte. Der har været nogle ok perioder, men det meste af tiden, har problemet været så slemt, at jeg ikke kunne løbe.
Jeg kendte godt til magnesium som et middel mod kramper, men jeg troede at det var noget andet der var galt med min læg.
Da jeg for 3 uger siden var i Holstebro for at hente David hjem fra efterskolen, talte jeg med en tidligere topløber, som sagde at han havde haft det samme problem som jeg, og at hans var gået væk efter at han startede på at tage magnesium og en anden gammel-mands pille.
Der besluttede jeg at starte på at tage magnesium.
Det blev hurtigt bedre. Ugen efter løb jeg 15 km og derefter 22 km. I denne uge er jeg allerede oppe på 33 km, og der er intet tegn på at læggen spænder op. Min achillessene er ikke så god, og det er jo nok fordi læggen trods alt ikke fungerer perfekt endnu. Jeg bilder mig ind, at jeg har achilles under kontrol med massage, vippeøvelser og foamroller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar