fredag den 15. juli 2016

Sidste træning inden VM

De sidste 3 uger siden Annas OL-kvalifikation har været hektiske. Både Kersti og jeg har haft ferie - hun i udlandet og jeg herhjemme - så jeg har klaret det meste af det praktiske.
Christoffer Vienberg har haft nogle uger med selvtræning, mere eller mindre, for at få lidt ro på og bygge sin mængde op igen, som han føler sig mest tryg ved. Jeg bor i sommerhuset i Rågeleje, men var dog i Allerød både tirsdag og torsdag i denne uge for at hjælpe med træningen og et besøg fra on-sport. Om en uge starter Chris 6 ugers intensitivt frem mod PL.
Christian Jørn har været en super hjælp, da han har løbet tirsdags-intervaller de sidste 2 uger, og langtur i søndags, med Anna. Torsdag i sidste uge var jeg med på Rådhuset i Allerød til pandekager og fine ord til Anna og Christoffer. Herefter tog vi til Baneturnering på Frederiksberg, hvor Anna løb 3000m på 9.04.40.
Jeg hjalp Anna i dag med hendes sidste hårde pas inden U20-VM. Det gik rigtigt godt. Hun er i super form og har godt humør på. Imponerende som hun kan holde energien højt, selvom der har været masser af stressende ting de sidste uger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar