mandag den 25. februar 2013

Knæskade, krampe og body-sds

Torsdag rejste jeg til Kolding direkte efter min nattevagt. Jeg lavede mine øvelser, men løb ikke.
Fredag morgen løb jeg en tur i skoven i Kolding. Der var helt sne- og isfrit, og ikke spejlglat som i Nordsjælland. Jeg fik en voldsom krampe efter 5 km og måtte humpe hjem. Måske kommer det af at jeg er begyndt at lave nogle specielle styrkeøvelser med elastik. Fredag eftermiddag var jeg til body-sds hos Mikael Kyneb. Det var spændende at prøve, og jeg fik nogle gode ting med derfra.
Lørdag løb jeg ikke.
Søndag skulle jeg løbe til Farum og hente bilen. Det gjorde hurtigt rigtigt ondt der i læggen, hvor jeg havde krampe fredag, så det var ikke en sjov tur.
Det er ikke gået fremad med knæet. Nu gør det ondt, selv når jeg går.
Jeg havde glædet mig til DM cross og håbet på et godt DM 10 km. Det bliver der ikke noget af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar