fredag den 25. juli 2014


Mandag trillede jeg endnu en tur på nordsjællanske veje jeg ikke tidligere har kørt på. 50 km på 1t42min.

Tirsdag cyklede jeg fra Rågeleje til lufthavnen. 79 km på 2t38 min.

Onsdag morgen joggede jeg 4 km på bånd. Det gik godt med knæet.
Om eftermiddagen cyklede jeg tilbage til Rågeleje via Strandvejen til Nivå og herefter ind over landet bla. gennem Esrum. 83 km på 2t44 min. Det blev en rigtig hård tur, da jeg først kørte en halv time for fuld gas sammen med en triathlet, og herefter havde vinden at kæmpe med de næste 40 km.

Torsdag holdt jeg fri - bortset fra en ca. 20 km cykeltur sammen med min søn Sebastian, hvor vi handlede ved slagter og grønthandlere i oplandet. Vi sejlede også en pæn tur i kayakkerne.

Fredag formiddag løb jeg 4 km langs stranden. Det gik ikke helt godt med knæet.
Fredag eftermiddag cyklede jeg til lufthavnen. Da der var over 30 grader, holdt mine 2 flasker ikke langt. Vinden drillede igen, så turen blev hårdere end planlagt, for ikke at komme for sent. 77 km på 2t38 min.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar