lørdag den 20. december 2014

Trænings update uge 50 + 51

I uge 50 fik jeg løbet 32 km og cyklet 2t34 min.

Denne uge
Mandag: Hjemrejse fra Bulgarien. Pga. forkølelse løb jeg ikke om morgenen.

Tirsdag:  Fed tur i skoven med Anna, Louise, Karoline, Lea, Thomas Jensen og Philip Mørch. Efter en halv time trak Anna, Lea og TJ fra. Vi andre fik 14 km i ca. 4:25 tempo. Det var så sejt af Karo.
Vi var ca. 25 i alt. Efter træningen var der juleguf og kakao.

Onsdag:  Pause for ikke at blive øm efter den relativt lange tur tirsdag.

Torsdag: 9 km med 2 km i 3:55. Om aftenen 40 min spinning

Fredag:   2 timers rolig cykling.

DAF Elitesamling med opstart på nyt koncept på Østerbro lørdag+søndag

Generelt var det en udfordring, at der ikke var et fælles program, og at løberne havde så mange individuelle programmer. Jeg prøvede virkeligt at finde nogen Anna Møller kunne træne med, men det endte med at hun løb intervaller alene lørdag. Først løb Anna og jeg 9,5 km i 4:20 i fælles gruppe med elitepigerne Maria Larsen, Josephine Thestrup, Line Schulz, Joachim Rosbo og lidt med Thijs Nijhuis og Henrik Them. Herefter koordination med Maria Larsen og Josephine Thestrup. Og så løb Anna 4x1000m med 3 min pause på stadion i blæst og regn. Det blev til et snit på 3.08. Anna fik 16,5 km i alt. Jeg fik 13 km.

Søndag løb jeg 15 km med Thijs, Anna, Louise Rode. Tempo 4:30-4:00. I starten havde vi også Maria og Josephine med, men så løb de tilbage for at løbe intervaller. Line og Joachim var med lidt længere, men så brækkede de også af.

Ved træner snakken, som blev godt styret af Johnny Bagge (Andreas Bubes træner), var der stor enighed om at der i fremtiden er behov for et fælles program, som er kendt i god tid før samlingen.

Alt i alt fik jeg 52 km løb og 33 point for cykling. Det må betyde at jeg er i gang igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar