mandag den 28. september 2015

En rimelig rolig uge

I starten af denne uge opdaterede jeg reglerne til den kommende Cross Challenge og sørgede for at der kom et opslag på DAF´s hjemmeside.
Vi fik også afsluttet Baneturneringen 2015, håber jeg. Jeg har ikke fået den endelige bekræftelse, men jeg regner med at alle klubber nu har bidraget og vinderne er blevet honoreret.
Vi arbejder også med at indkalde til møde om Baneturneringen 2016. Jeg håber vi kan samles på Østerbro d. 19. el- 21. okt og herefter følge op med vest-klubberne d. 24. okt. ved CC1.

Vores træning i Blovstrød Løverne har været fin.
Tirsdag løb vi en god mængde og bakkespurter.
Torsdag styrede Louise og Lundgren tropperne gennem løb, stige, elastik og stigningsløb. Jeg hjalp dem som løb med i vores interne stævne med 800, 1500 og 3000m.
Lørdag var træningen lagt på crossbanen på Høvelte kasserne.

I denne uge fik jeg selv kun cyklet 6t15min. Det var på kun 3 pas. De 3 af timerne blev skrevet i bogen om søndagen, hvor jeg alene kørte en fin tur på 91 km.
Der har bare været så meget andet med arbejde, hus, have og den slags, så jeg ikke har prioriteret at sidde i sadlen.
Lørdag var vi til arbejdes-dag på efterskolen i Holstebro. Jeg joggede 2 km om morgenen. Det gik fint, men senere på dagen blev min læg spændt og øm :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar