onsdag den 30. september 2015

Ømme stænger og planlægning af Baneturneringen 2016

Søndagens 91 km fulgte jeg op med 41 km mandag og 41 km tirsdag morgen i rigtigt godt tempo.

Tirsdag aften kørte jeg 40 min MTB i fint tempo (plus 10 km i løbetempo) ved vores fællestræning. Vi løb cross-intervaller i det område, hvor der var DM i 2006. Igen var vi en stor flok. Martin Kragh var med for første gang og løb godt - endda hurtigere end Anna :-)

Onsdag formiddag kørte jeg 73 km med Steffen Falch på en flot tur langs Øresund, Gurre ruin og Esrum sø. Snittet blev kun på 31,0 km/t, men vi kørte hurtigt på store dele af turen og var begge rigtigt trætte efter 60 km. Jeg fik faktisk ømme lårmuskler. Det kræver hård indsats på en cykel.

Ellers er tiden gået med at planlægge og indkalde til møde om Baneturneringen 2016. Det går løs d. 21. okt. hos Sparta og d. 24. okt. i Cross Challenge på Travbanen i Charlottenlund.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar