søndag den 24. april 2016

En spændende uge

Ugen har været rigtig fed på mange måder.

Mandag holdt vi et super godt møde, hvor alle ideer om NM 10.000m kom på bordet. Bo fra DAF var med. Alle opgaver fik en ejermand. Jeg føler mig tryg ved at det bliver rigtigt godt. Steen Walter og jeg kommer til at speake sammen :-)
Abdi som netop har kvalificeret sig til EM, håber på at blive klar til at være med.

Tirsdag holdt vi et træningsmøde med eliteløberne. Sikke en fed stemning der var over det hele. Sara Schou har valgt at blive hos os i Blovstrød. Det føles helt naturligt for både Bagsværd og os. Vores gode samarbejde har også ført til fælles morgenture - har jeg hørt.

Det blev i øvrigt også ugen, hvor oplysningerne kom om hvor ECCC Cross 2017 skal løbes. Det bliver i Albufeira, hvor vi netop har været på træningslejr. Blovstrød har besluttet at give retten til at stille juniorhold videre til Sparta. Vi satser i stedet for på at stille et stærkt senior kvindehold.

Træningen har været god.
Tirsdag løb vi 2x(4x500m) med 30-40 sek. pause i 3 grupper. De 2 Jørn brødre var stærke sammen med Christoffer,

Torsdag løb vi 4-3-2 og 3-2-1 min på MTB sporet. Jeg cyklede foran, men - og det er ikke fordi jeg er dårlig til MTB - jeg kunne næste ikke holde mig foran Anna. Hun løb virkeligt stærkt og var langt foran de andre.

Lørdag var jeg til konfirmation. Christoffer Vienberg løb 10x600m på 1.47-1.48 p. 2 min. Det er sgu ok.

Min egen træning bliver ikke til noget godt for øjeblikket. Punktum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar