fredag den 8. april 2016

Træninger man bliver høj af - og ting som gør nas

Vi var 24 på banen til tirsdagstræningen. Som sidste år står april på intervaller med kort pause. Træningen giver effekt på iltoptagelsen og evnen til at løbe hurtigt så flot, effektivt og økonomisk som muligt. Programmet var 2x(4x500m). P 30 sek. SP 3 min.
Jørn brødrene var gode. Anna lå lige mellem dem og Louise, Lea og Karo strålede også.

Vi uddelte medaljer til kvindeholdet som blev nr. 2 i årets Cross Challenge. På billedet her mangler Mette Sommer og Sara Schou.

Torsdag kunne jeg ikke komme til vores fællestræning fordi jeg skulle på arbejde. Jeg kørte MTB lige inden jeg mødte ind i lufthavnen. Jeg faldt og tog fra med hånden på præcis samme måde som i januar. Jeg kunne godt mærke at det ikke var godt. Men det tog nogle timer før det skete noget. Men så hævede mit håndled og det begyndte at gøre ondt. Jeg måtte køre på skadestuen, og mens jeg sad og ventede voksede hævelsen og mine fingre blev helt hvide og kolde. Røntgen viste dog at jeg ikke har brækket noget. I løbet af natten gik det meste af hævelsen væk. Men håndledet er stadig varmt og stift. Jeg må hellere holde mig på de store stier i fremtiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar