søndag den 3. april 2016

Super start på banen

Det har været en super god træningsuge.

Tirsdag var vi ikke så mange. Vi trænede med AAM´s Marie Mørch på banen. Vi løb med på hendes program som var 1000-800-600-400-200m.
Christoffer Vienberg løb 5x1500m på bånd med 19,0 km/t.

Torsdag var pigerne tilbage fra Portugal fulde af ny energi. Vi lavede en masse koordination, hvor vi fik set mange nye øvelser. Herefter løb de friske 2 sæt af 3-2-1 min, mens de trætte bare joggede en tur.

Lørdag skulle Christoffer løbe et sidste hårdt pas inden afrejse til Grosseto, hvor han skal konkurrere på fredag og søndag. Han løb 2 sæt af 6x400m. I første sæt var pausen 1 min og i andet sæt var pausen 3 min. Christoffers snit var 69,9 sek i første sæt og 68,2 sek i andet sæt. Det tyder godt for en super 1500m PR i Italien. Anna, Louise, Karoline og Sarah løb 2x5x400m og det gik imponerende godt. Anna og Louise løb over forhindringsbommen på en del af intervallerne. 

Jeg fik løbet 50 km og cyklet 4t20min (39 point), så i alt 89 træningspoint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar