tirsdag den 17. maj 2016

En uge med NM 10.000m

Sidste uge blev helt uden træning for mig. Al min fritid blev brugt på at planlægge NM & DM 10.000m.
Mandag og tirsdag var jeg dog naturligvis på stadion som træner.
Torsdag styrede jeg tidtagningen ved Skole OL, så den dag var også fyldt godt op.
De 2 flygtninge vi har haft i træningsgruppen i 3 måneder, fik tæsk på Sjælsmark om mandagen og torsdag fik jeg så at vide, at de er overført til det nye udrejsecenter i Bording i Midtjylland.
Fredag satte vi telte op og gjorde alt det klart, som vi kunne. Om aftenen var jeg til teknisk møde på teamhotellet i Holte. Det var stille og roligt. Niels Kim overnattede hos mig, og inden vi fik afklaret verdens situationen i løbeverdenen, blev klokken mange.
Lørdag stod jeg op kl. 6 og ordnede det sidste på computeren. Kl. 7.30 var jeg på stadion. De unge havde holdt fest, så der var flasker, glasskår og opkast på banen. Vi nåede at rydde op og gøre klar til stævnestart kl. 10.45.
Herefter gik det helt som det skulle. Det blev et fint stævne, som deltagerne og publikum var glade for.
Normalt bliver jeg lidt "høj" når vi har lavet et fedt løb. Denne gang er jeg nærmere lidt flad. Det har krævet for meget af mig, til at det var sjovt, og jeg har stået alene med alt for mange ting.
Heldigvis hjalp Dorte og Bo fra DAF til meget mere end jeg havde regnet med. Det var dejligt.
Foto: Hyllested

Ingen kommentarer:

Send en kommentar