tirsdag den 24. maj 2016

IFAM 3000m F, NM 10.000m evaluering, Allerød Stafetten; VM Trail support og en flot fyr som skal i GO´MORGEN DANMARK

I denne periode får jeg ikke skrevet så regelmæssigt. Der er bare rigtigt mange ting jeg skal holde styr på ... og min egen træning kører absolut ikke, så der er ikke så meget at berette der.
Men lad mig alligevel starte med noget personligt. Jeg fik cyklet 6t25 min i sidste uge. Jeg løb 1-2-3 km mandag-tirsdag-onsdag, men så gjorde det ondt i læggen igen, så det blev kun til 1,5 km samlet ved stafetten torsdag.

Stævnet IFAM i Oordegem Belgien på lørdag har jeg virkeligt brugt meget tid på, fordi man kun ville holde et heat på 3000m forhindring for kvinder, og dermed var Anne ikke sikret adgang. Louise blev hurtigt afvist da kravet var 10.30. Først i lørdags købte vi fly billetter.
På de andre distancer får alle lov til at løbe. For nogen blive det først efter midnat.

Hvad skal jeg mene om NM/DM 10.000m? Det ved jeg godt. Men hvis andre har et godt synspunkt, som send det til mig på plf@newmail.dk

Torsdag var træningen lagt ind i Allerød Stafetten. Hyggeligt frem for konkurrence. Og sejt at vi kan samle 6 hold á 3 løbere på vores sekundære trænings dag.

For Blovstrød Løverne bliver det en vild sommer. Christoffer til EM og Paralympic, Steffen Falch til EM Kort bjergløb, Jesper Noer og Christian Grøn Nørfelt til VM lang Bjergløb og mere vil komme. Så derfor måtte vi lige vende kronerne og se hvor de skulle bruges. Det fandt vi en god løsning på.

Onsdag i denne uge stiller vores flotte Christoffer Vienberg op i Go' Morgen DK på TV 2. Han kan nok ikke holde det hemmeligt at han skal til EM og formentlig også Para OL:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar