fredag den 21. oktober 2016

3 spændende weekender i vente

På lørdag d. 29/10 starter Cross sæsonnen. Jeg glæder mig rigtigt meget til at se hvor niveauet nået til. Niels Kim Hjorth og jeg har stået for meget at det praktiske med crossløbene de sidste 5 år.
Nu har DAF´s ansatte taget over og turneringen skifter navn til Cross Nationals. Første runde kaldet Haloween Cross er endda på den europæiske kalender




Fredag d. 4 nov. til søndag d. 6 november deltager Kersti og jeg i European Endurence Conference i Oslo. Jeg glæder mig til det spændende program.
Lørdag d. 12. november er der NM Cross i Kristiansand i Norge. Jeg er igen blevet udvalgt til at være træner for Løbelandsholdet. Det er en stor ære. Jeg er sikker på vi får rigtigt gode resultater i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar