søndag den 16. oktober 2016

3 uger med fart på

Dagene er gået hurtigt og der er sket meget de sidste 3 uger. Jeg har været en del væk pga. arbejde og ferie, men har også haft tid til at lave nogle rigtigt gode crosstræninger på en ny lækker bane, som jeg godt kunne tænke mig at bruge til et rigtigt løb.
Axel Nielsen er begyndt som træner i vores gruppe, så nu er vi virkeligt godt kørende med trænere. Vi har talt meget om hvordan vi deler gruppen, så alle får det bedste ud af at komme.

Anna Møller har absolut ikke fået mindre fart på. Hun vandt på imponerende vis Eremitageløbet og satte ny rekord. Se lidt om den gamle rekord HER

Jeg vil fremover opdatere denne BLOG om Blovstrød Løvernes træning og resultater hver søndag.

Der kommer ikke så meget om min egen træning, da jeg ikke kan løbe pga. læggene. Jeg cykler med på MTB, når vi træner. Det har også sine fordele, da jeg så kan komme rundt til de forskellige grupper.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar