torsdag den 27. oktober 2016

Det fedeste løbemiljø

I morgen laver Kersti og jeg podcast til "Frontrunner" med Henrik Them. Da jeg talte med Henrik om hvad udsendelsen skulle gå ud på, sagde han bl.a. at han gerne vil vide hvad det er vi gør så godt, at vi kan skabe sådan en succes, som vi har haft - specielt i år hvor vi på toppen af det hele både har haft Anna til OL og Christoffer til PL.

I de 20 år jeg har været i Blovstrød Løverne, kender jeg alt til opgang og nedgang. Alle provinsklubber, som os, kender det med at bygge noget op, og se det hele forsvinde igen, når de unge skal videre til en større by. Så min største respekt går ud til de klubber som har det svært.
Og når jeg senere i dag kan sidde og tale om succes sammen med Kersti, vil jeg tænke meget på trænerne Lundgren, Wallner, Tomas, Axel, Olsen, Løvernes bestyrelse, klubbens motionister og ikke mindst de rigtigt gode løbedrenge Steffen, Madsen, Hartlev, Krog, Permin og det øvrige bagland som altid har stået bag mig og os.

Tænk at man kan blive lidt sentimental over at skulle tænke over tingene.
Tak for det,Them!

Nå - tilbage till overskriften på denne post.

Skal jeg skære det helt ind til benet, så har vores ambition altid været at skabe det fedeste løbemiljø. Det kan naturligvis ikke være lige fedt for alle altid, for vi er også ambitiøse om at gøre det hårdt og udfordrende og opnå resultater. Men alle skal føle sig velkomne og vi har et tilbud til alle, som gerne vil løbe konkurrencer - og faktisk også til dem som bare gerne vil træne med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar