onsdag den 1. december 2010

Onsdag eftermiddag gik jeg indendørs igen og løb på bånd. 4 km opv. i 4:15 + 6 km med tempostigning 3:45-3:30 + 3 km afjog i 4:10. Ialt 13 km / 51:30

Onsdag morgen var jeg indendørs. 10 min roning og en times spinning kom i bogen.

Så skal jeg i gang igen!
Tirsdagstræningen foregik i minus 8 grader, og man kan godt mærke at kommunen ikke rydder stierne så godt som tidligere. Men vi fik løbet vores 3x9min tempoløb. Den unge O-løber Søren Schwartz vil noget med sin sport! Jeg savner rigtigt meget, at vi havde 10 herrer med den indstilling. Masha, Laura og Tine viste sig igen som gruppens stabile kerne. Jeg løb den sidste tur med Masha, og vi løb lige over 2,5 km på de 9 min. Hun er stærk! Alt i alt fik jeg 18 km / 79 min.
Jeg trænede ikke om formiddagen, da jeg skulle til det årlige check på Flyvemedicinsk klink. Jeg bestod igen! Og som sædvanligt udløste jeg alarmen på pulsmåleren pga lav puls. Det medførte en snak, hvor lægen fortalte, at han var tidligere juniorlandsholdsløber i orientering.

Mandag var jeg helt groggy efter en 16 timers nattevagt (som Supervisor for Flyvekontrollen), hvor jeg ikke fik sovet meget pga. snevejret, udstyr der skulle laves og falsk nødalarm. Og da mine store sønner kom på besøg, valgte jeg at hygge med dem, og tog endnu en "pjækkedag".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar