onsdag den 24. august 2011

Endnu en dejlig "fridag" sammen med en håndværker i huset.
Jeg fik 7 km /31 min morgenløbetur på små stier i skoven.
Jeg var lige ved at misse starten til aftenens sommercup, fordi jeg kom sent afsted og krattemig kørte forkert på vej derud. Men jeg kom med, og tju hej hvor det gik. Vi kørte 40,4 km/t i snit på 71 km. Klart det hurtigste jeg har prøvet. På 6. runde (fra 50-60 km) var vi endda lidt over 42 km/t i snit. Jeg har jo næsten ikke cyklet de sidste 50 dage, så jeg havde ikke regnet med at kunne hænge på ret længe. Men det gik rimeligt nemt, og eftersom jeg ikke var blevet sat af, kunne jeg jo ligeså godt forsøge at se, hvad det kunne blive til i spurten. Det blev dog kun til en plads som nr. 24 ud af de 42 deltagere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar