mandag den 29. august 2011

Travl weekend. Lørdag med heldags familearrangement ved Kerteminde. Jeg nåede lige 7 km morgenjog inden vi kørte.
Søndag stod jeg tidligt op og kørte retur til Fyn, for at være med de unge ved DMU i Odense. Det er godt at se, at der er en del store ungdomstalenter, og at mange fra 1994 årgangen for piger ser ud til at fortsætte. Forhåbentligt er de der også om 2 år. Under drengenes 5000m løb passerede der et voldsomt tordenvejr. Løbet burde være afblæst - en fodboldkamp var helt sikkert blevet stoppet. Heldigvis skete der ikke noget, og det var sejt kæmpet af drengene ude i regnen. Blovstrød Løverne fik 2 gange sølv i U23 klassen. Steffen Falch på 1500m, hvor han med 3.54,17 blev den 2. hurtigste løve nogensinde, og til Kasper Hartlev på 5000m.
Min egen træning i pausen mellem 800m og 3000m/5000m blev god. 5 km opvarmning i 4:10. Herfter intervaller på Langesøstien, hvor jeg løb meget i 1990, mens jeg boede i Odense. 8 km interval fordelt på 1x2km+2x1,5km+3x1km med 2 min pause. Tempoet blev kun 3:27 i snit, for jeg er sgu uskarp og baglåret generer stadig. Afjog var 3 km i 4:25 og derudover 5 km i 4:30 sammen med de unges opvarmning og afjog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar