mandag den 5. november 2012

Fredag var jeg ikke i løbeskoene, men knoklede pænt hårdt med at tømme huset, så vi kan få lavet gulvene.

Lørdag var jeg forbi træningen for landsholdet og andre talenter på NM ruten i Tårnby. Det blev løbet rigtigt godt igennem, og der var fuldt hold af de sjællandske løbere, undtagen Anne Holm som desværre er skadet, og ikke løber på lørdag. Jeg løb fra arbejde, så jeg fik i alt 8,5 km.

Søndag var jeg til Ø-DMU i cross i Bagsværd. Der var dejlige ræs og vores unge var helt fantastiske. Fedt at det kører så godt for vores pigegruppe, og at der dukker et talent som Louise op. Og skønt at drengene Jonas, Asbjørn og Andreas kunne vinde 14-15 år. Og stort at en relativ ny løber som Martin De Almeida går hen over vinder guld.
Jeg fik løbet 5,5 km og selvom jeg er holdt op med at løbe, blev det dog til 37 km på ugen.

I dag var hård med en lang arbejdsdag og transport fra sommerhuset i Rågeleje, hvor vi bor i de her dage mens vi får ordnet gulvene i Allerød. På vej herop hentede jeg en havkajak, som jeg skal hygge mig med til næste sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar