søndag den 18. januar 2015

Uge 3

Torsdag: 20 min spinning og 7 min roning. Om aftenen mødtes Kersti og jeg inden træningen for at lægge en plan, nu hvor det var officielt at Anna og Louise skal til VM Cross. Jeg var herefter med til ungdomstræning. Det var skidt vejr. Vi lavede trappehop og løb en lang tur i skoven. Jeg løb dog kun med 6 km pga. et fællesmøde med de andre udvalgsformænd i klubben.

Fredag: Jeg joggede 6 km og planlagde den helt ny rute vi kan bruge ved kommende crossløb. Jeg skrev om dette til Niels Kim, hvorefter han ringede tilbage og fortalte at CrossChallenge nok kommer til at ændre sig fra næste sæson pga. samarbejdet med DMI. Vi fik også lige vendt hele verdens-situationen, og blev enige om hvornår vi synes DM Cross og DM 10 km skal ligge næste forår set i forhold til at der er VM Halvmarathon d. 26 marts 2016.

Lørdag: Klubben overrakte blomster til Louise og klappede af de flotte resultater. Anna kunne ikke være der, da hun var til landsholdsbasket i Horsens.
Vi løb en fed tur med 3x10 min fartleg på det blå MTB spor i St. Dyrehave. Louise flyver afsted. Karoline og Emily er også gode.

Søndag: Jeg løb 6 km, kørte en times spinning og roede 6 min.

I alt fik jeg 55 km løb på ugen og 3 times alternativ træning

Ingen kommentarer:

Send en kommentar