mandag den 5. oktober 2015

Fed afslutning på en uge med 14 timers cykling

Torsdag forsøgte jeg igen med 2 km roligt løb. Det gik uden smerte, men det var helt sikkert kommet hvis jeg havde løbet længere. Nu vil jeg forsøge at løbe små ture hver anden dag og begynde at få noget behandling. Jeg cyklede også 40 min roligt på MTB og lavede styrketræning for mave/ryg, hvilket jeg i øvrigt gør 2-3 gange om ugen.

Fredag cyklede jeg hjem fra Kastrup til Allerød via Øresundskysten til Vedbæk. Super flot tur på 50 km i lækkert vejr.

Lørdag cyklede jeg de 2 x 36 km til og fra arbejde.
Jeg løb også 2 km roligt på bånd, med samme gode resultat som om torsdagen.

Søndag var jeg til E-løbet og kørte derhen på MTB. Det blev til lidt over 2 timer.
Om aftenen satte jeg lygter på raceren og kørte en omvej til nattevagt, så turen blev 46 km. Jeg havde rigtigt gode ben og det rullede bare.

I alt fik jeg 14 timers cykling. Det var ikke planlagt, at jeg skulle køre så meget, men godt vejr og mange vagter, hvor jeg kunne cykle til arbejde hjalp mig derop. De 4 km løb jeg kunne klare er ikke meget, men det er en start.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar