torsdag den 23. juni 2016

Trænings opdatering

Træningen i klubben går stadig rigtigt godt. Vi har ingen skader og løberne udvikler sig hele tiden. Sara Schou har løbet nogle gode pas, men hun blev desværre syg til stævnet i Hvidovre og hun var ikke frisk da hun stillede op til Øst DMU. Vi glæder os til at hun får bevist at hun er i fremgang.
Karoline har sat et par gode PR på det sidste. Hun tager til USA i næste skoleår. Vi kommer til at savne hende meget.

Jeg var næsten kommet i gang med at løbe igen. Hele 32 km på en uge, men så kom lægproblemet tilbage. Så pt løber jeg ikke. Jeg har holdt et ok cykelniveau med 6-7 timer om ugen de seneste 5 uger. Jeg kørte endda en fin bjergtur på Elba.
Jeg har fået en Garmin Edge 25 med højdemåler, så nu skal jeg til at opsøge endnu flere bakker. Jeg kørte min Høsterkøb tur med 33,0 km/t i snit i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar