lørdag den 27. oktober 2012

Cross Challenge

I Blovstrød Løveklubben er vi på vej med et nyt kuld junior løbere, og de gjorde det godt i dag ved 1. runde i Cross Challenge i Korsør. Og Steffen Falch, som jeg hjælper, er efter en god træningsperiode virkeligt begyndt at får noget ud af sit store talent. Først en 2. plads ved E-løbet og nu nr. 4 foran flere store løbere. Jeg er ked af det på Permins vegne. Han fik ikke den succes i dag, som han har fortjent.

Mig selv går det ikke så godt for. Jeg løb ikke torsdag og fredag for at være klar til et sidste ræs, inden jeg stopper, så jeg kan få styr på ryggen. Men jeg har mistet formen og jeg er hæmmet af skaden, så jeg udgik efter 10 min, og nød at heppe og støtte op om vores løbere i stedet for.
Min mor har fået den alvorlige sygdom ALS, og det kommer til at hive en masse ressourcer ud af mig de næste år, så måske er det heldigt nok, at jeg ikke kan løbe så meget.

Efter løbet fik Niels Kim, Henrik og jeg sat navne på de løbere der skal på landsholdet til NM cross. Vi arbejder godt sammen, og meget gav jo sig selv, når der lige har været udtagelsesløb. Vi satser meget på stærke juniorpiger, så vi om nogle år har en senior elite for kvinder som er bredere end i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar