søndag den 7. oktober 2012

Eremitageløbet

Lørdag løb jeg 8,5 km i 4:30. Musklerne var lidt ømme efter turen med Steffen.

I dag var jeg så tilbage i Dyrehaven efter 2 års pause. Mit håb var, at jeg kunne løbe ca. samme tempo som ved Powerrade halvmar., og lige komme under 47 min. Det gik fint i starten. Jeg kom i en god gruppe bl.a. sammen med Sara Sig. Tempoet var ikke for hårdt, men halvvejs meldte mine lårmuskler sig færdige, fordi de endnu ikke er kommet sig over Lidingöloppet. Jeg måtte slippe gruppen, men klarede mig nogenlunde mål på 47.15.
Jeg vidste godt, at de unge løver Steffen, Kasper, Martin og de unge piger er godt kørende, men at vi skulle få så gode resultater i dag var en super god overraskelse. Steffen nr. 2, Kasper nr. 6 og Martin nr. 11. Læg dertil erfarne Lasse som nr. 7 og gruppevindere for både piger og drenge 15-19 år. Det er derfor jeg gider bruge så meget tid på klubben :-)
Næste år vil jeg prioritere E-løbet højere og forsøge at vinde M45 klassen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar