lørdag den 24. august 2013

Onsdag trænede jeg ikke, da der ventede en god udfordring torsdag.

Torsdag var vi 8 gutter på Hallandsåsen. Gode gamle Michael Cubbin var med. Planen var 130 km med 2000 hm., men vi måtte ændre lidt på det, da en af vejene på kortet viste sig at være grus. Det endte med 106 km med 1845 hm. Der blev kørt frisk til på hele turen, og selvom der skal ventes og vendes en del på sådan en tur, endte vi med over 26 km/t i snit. Sidst vi var derovre holdt vi pause på toppen af hver bakke. Denne gang måtte de langsomme selv køre sig op igen efter bakken.
Jeg havde elendige ben og ingen vilje, så jeg var i den sidste del af feltet. ØV - jeg må sande at formen til intensitet er ved at være væk.

Fredag trænede jeg heller ikke - og vupti, så havde jeg tid til at give huset træbeskyttelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar