søndag den 25. august 2013

Uge 34

Lørdag fortsatte jeg med at arbejde på huset, men nåede også 9 km jog inden afgang til aften-nattevagt kl. 15.
Søndag sov jeg til kl. 12, og knoklede så ellers videre med have- og husarbejde. Løbeturen som jeg puttede ind var egentligt planlagt til en times roligt løb, men efter 11 km fik jeg lyst til interval og løb 4x1,5 km i ca. 3.28 tempo. 19 km kom i bogen.
Jeg fik lyst til en cykeltur inden solnedgang, så jeg drønede ud til Tyren, som jeg kørte på 20.15 og i alt 32 km på en time.

Så på ugen fik jeg 52 km løb (12 km interval) og 48 point for 5t20min på cykel - så lige præcis endnu en uge med 100 point i alt.

I morgen tager Miriam og jeg ned til vores venner ved Lago Maggiore (Milano), mens min far kommer og hygger om drengene. Fredag skal vi til fest, lørdag til fætter-kusine fest og søndag kører jeg til Århus til DMU, så det bliver en fed uge :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar