søndag den 18. august 2013

Uge 32+33

For første gang i de år jeg har blogget, har der været en længere skrivepause. Det skyldes især, at jeg fik ret travlt med at arrangere BT DM 10.000m d. 10 august, og at denne travlhed bare er fortsat. Det er min ambition også at skrive, når det går dårligt med træningen, men naturligvis er det sjovere når det går godt. For de unge i klubben har det været nogle fede uger.
Nogle highlights fra uge 32:
Tirsdag d. 6 var vi vildt mange til træning. Vi løb 10x400m eller 10x200m. Sådanne dage giver energi. De næste 4 dage fik jeg desværre ikke trænet.
Lørdag d. 10 holdt vi Baneturnering og DM 10.000m. Vi fik meget ros for arrangementet, fordi der var styr på tingene. Og det er dejligt. Men at have styr på det meste kræver rigtigt meget tid :-)
Der er også meget at lave efter stævnet, så jeg laver som regel kun 2 store arrangementer om året.
Løverne var super gode og satte mange flotte PR.
Søndag løb jeg 11 km med 6 km tempo omkring 3:40. Desværre fik jeg ondt i lårene pga. pausen.
I uge 32 fik jeg kun 37 km i bogen og ikke noget alternativt træning.

Uge 33 startede med en fridag, fordi jeg havde sovedag efter nattevagt og min søn kom forbi om eftermiddagen med sin søde kæreste, som vi skulle møde for første gang.
Tirsdag var vi igen mange til træning, så vi delte os i 2 grupper, hvor jeg var med i skoven og løb 5x1,1 km.
Onsdag havde Kasper inviteret til 1 times løbetur og mandehygge. Det var fedt, selvom min løbeoplevelse var hæmmet at ømme lår.
Tirsdag cyklede jeg 80 min
Torsdag cyklede jeg 80 min.
Fredag cyklede jeg 75 min
Lørdag cyklede jeg 1t50 min - fed MTB tur til Rågeleje via cykelrute 33 til Gilleleje
Søndag cyklede jeg 1t52 min - fed MTB tur hjem via rute 33
Så alt i over 7,5 times cykling og lige præcis 100 point.
Lørdag var vi til et arrangement en kollega holdt på sin gård ved Vejby. Der var vildt god stemning og fed musik med liveband og DJ Master Fatman. Det blev lidt sent, og min sommerhus cykel gik i stykker, så jeg endte med at løbe 3 km hjem kl. 4 om natten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar