tirsdag den 29. april 2014

Cykling på Rhodos

Jeg har lejet en fin landevejscykel. Den er lidt tung i det og jeg kunne godt bruge lidt mere frempind, men ellers er det helt perfekt.
Både mandag og tirsdag har jeg jogget 5 km om morgenen.
Mandag cyklede jeg 55 km på 2t03 min. Det var i et flot bjergrigt område. Jeg havde det stadig ikke optimalt, og efter 5-6 km i laveste gear, som jeg havde svært ved at træde, var jeg ved at opgive. Det er bare ikke så smart, når man er på den forkerte side af bjerget. Så op kom jeg.
Tirsdag kørte jeg tværs over øen og retur - 60 km på 2t07 min. Det gik meget bedre i dag. Vi har også spillet en del tennis og vandret lidt over 200 højdemeter op på den nærmeste bjergtop.
I søndags var det lidt råkoldt, når alt er lagt an på at være udendørs, men dag for dag bliver vejret bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar