onsdag den 9. april 2014

Hygge hos Kasper

Mandag holdt jeg fri - fordi min krop og motivation har godt af fridage :-)

Tirsdag var vi rigtigt mange til fællestræning. Programmet var 4 x (600m + 400m) med pause 30 sek og sætpause 2 min. Jeg følte mig tung, og kunne ikke få fart på, så jeg besluttede mig for at løbe noget mere i lavere fart med DM 10.000m i tankerne. Det blev til 5 x (600m+800m) hvor jeg kørte med 30 sek. pause hele vejen. Tempoet blev i snit 3:25. Da jeg løb til og fra træning fik jeg 19 km i alt.

Onsdag morgen cyklede jeg til arbejde i medvind. 45 km på 82 min. Fra Farum og de 8 km til Smørmosen havde jeg Tayeb Braikia på hjul og da jeg kom til Rådhuspladsen mødte jeg den sammeTesla jeg havde set i Farum. Fedt at kunne cykle til København lige så hurtigt som en Tesla kan køre i morgentrafikken.

Onsdag aften mødtes drengegruppen hos løverne hos Kasper Hartlev i Birkerød og løb 16 km i Rudeskov. Bagefter var der super hygge og lækker mad. Tak til Kasper og hans forældre Ole og Vibeke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar