torsdag den 3. april 2014

EM skuffelse og nye ALTRA sko

De sidste par dage er gået med spekulationer om hvem DAF ville udtage til EM på Maraton til sommer. Jess blev udtaget, men ikke Lars og Jesper m.fl. Niels Kim og jeg havde regnet med et herrehold til EM, så det er noget af en skuffelse oven på den flotte VM præstation. Det er ikke optimalt, at skulle løbe en forårs marathon for at skaffe sig kvalifikationen, men det er altså nødvendigt.

Niels Kim er forhandler af Altra løbesko http://www.altrarunning.com/ og han har sendt mig den nye Torin. Det er en sko med zero drop, lækker stødabsorbering og rigelig bredde til at sprede tæerne. Den er rigtig dejlig at gå med. Jeg tester den snart på en lille løbetur. Hvis nogen vil købe sådan nogle sko kan jeg hjælpe.

Onsdag cyklede jeg 51,5 km med Hartlev. Det var koldt og blæsende, men vi holdt alligevel 29,8 km/t i snit. Jeg cyklede frem og tilbage til Birkerød, så jeg fik i alt 69 km / 2t20 min.

Torsdag morgen løb jeg 9 km i Rudeskov med Steffen. Jeg fik trukket ham helt ned i 4:20 tempo :-)
Torsdag middag cyklede jeg en time med Joachim (24 km).
Torsdag aften løb jeg 10 km på bånd. Jeg havde 3,5 km i 3:30 tempo, 2,5 km i 3:40 tempo og resten i 4:15 tempo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar