mandag den 30. juni 2014

Uge 26

Mandag cyklede jeg på arbejde i medvind. 44 km / 80 min.

Tirsdag brugte jeg tiden på at arrangere banestævne. Det var en fed aften med super stemning og gode resultater.

Onsdag blev også en fridag.

Torsdag cyklede jeg ud i det værste haglvejr jeg nogensiden har prøvet. Det var ren overlevelse at komme hjem igen.

Fredag cyklede jeg fra Allerød til Rågeleje. Tordenbygerne var kraftige, men stod så tydeligt isolerede at man men nogle få km omvej kunne køre uden om dem.

Hele weekenden havde vi 5 vennepar på besøg i sommerhuset. Lørdag løb jeg 8 km med Nicolai, Celina, Ea og Finn og søndag 7 km med Ea, Kirsten og Henrik.

Det blev kun til 15 km og 31 point for cykling, så i alt 46 point. Nu starter jeg på at træne igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar