fredag den 29. august 2014

Fedt stævne i tirsdags

Tirsdag aften var Blovstrød Løverne værter ved 7. runde af Baneturneringen. Jeg er godt tilfreds med den ramme vi skaber om disse stævner og den gode afvikling vi laver.
På forhånd forventede jeg mig ikke så mange gode resultater, da felterne er set stærkere. Men det blev et fint stævne alligevel og der blev præsteret godt i næsten alle felter. Jeg var særlig imponeret over Niklas Knudsen som ellers ikke løber så meget, og så fik han alligevel 1.57.91. Og det i et heat, som var tæt på at blive "ødelagt" af en meget hurtig første omgang, hvor Mathias Danielsen fra Hellas trak banden rundt under 54 sekunder. Også fedt at Louise Rode vandt sit heat og at hun og Allerød AM´s Marie Mørch begge forbedrede PR med 3 sekunder. På 3000m var Pär-Johan sej med 9.01 og det var også flot løbet af Kristian Krog som fik 9.54.
Gode resultater for vores løbere, er meget vigtige for min motivation til at lave stævner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar