fredag den 21. november 2014

Jeg træner ikke i denne uge, da min læg desperat har brug for at komme sig. Jeg har været hos fyssen 2 gange og fået K-Laser.

Mandag træner en stor del af vores unge indendørs med Jesper Borrisholt fra Allerød AM. Jeg kiggede fordi, og nød at se, hvordan der bliver gået til den.

Det blev der også om tirsdagen, hvor vi løb 6x1 km i skoven. Det var fart på Sharif, Pär-Johan og Christoffer. Jeg laver program for Christoffer, frem mod en god halvmaraton i Berlin. Han er blevet meget bedre til at følge lidt struktur. Hans træning kan følges HER

Anna har haft lidt ømhed i baglårende og Louise i læggene. Det er begge begyndt at træne hårdere. Jeg tror vi fik taget det i opløbet, så de begge er parate til Stafetten i morgen, hvis de sammen med Karoline Hardis danner et hold som er blandt de 5 stærkeste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar