lørdag den 4. juli 2015

Nu kører det - eller?

Jeg er motiveret til at gå i gang med løbetræningen frem mod CPH Half. Jeg håber så bare at mine ben og alt det andet kan holde til det. Men heldigvis har jeg igen fået bekræftet, at jeg kan opnå en rimelig løbeform ved at supplere med cykling.

Onsdag cyklede jeg 1 time på nordkysten  (31,5 km) og joggede 5 km i Frederiksberg Have, og så skulle jeg på Aften+Nattevagt.

Torsdag var jeg bl.a. til møde med Christian og Simon fra Baneturneringen, så inden jeg kom til Rågeleje og skulle sove var det blevet for varmt og jeg fik ikke sovet. Derfor sprang jeg træningen over.

Fredag cyklede jeg 40 min inden jeg kørte til Göteborg for at opleve Världsungdomsspelen og hjælpe Anna. Jeg fik løbet 10 km deroppe.

Lørdag formiddag løb jeg 10 x 500m interval på en grusvej i Rågeleje. Det gik fint, men desværre fik jeg ondt i lænd og balle under afjog. Det er nok begrænset hvor tit og hvor meget jeg kan tåle at træne interval. 11 km i alt. Lørdag eftermiddag cyklede jeg 40 min.

Søndag løb jeg 2 ture á 5 km og cyklede 40 min.

I alt fik jeg 57 km med 2 kvalitetstræninger og jeg cyklede 4 timer. I alt 93 point.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar