tirsdag den 30. juni 2015

God træning

Mandag var det mig selv som skulle luftes. Jeg træner nemlig ikke selv når vi har klubtræning, så jeg må gøre en indsats de andre dage.
Jeg løb 2 x 3 km på min gode rute i Tårnby. Pause 2 min. Tempoet var 3.35 min/km. Det var ok. Måske kan det lykkes at komme i form til Cphhalf til sept. 11 km i alt på træningen.

Tirsdag formiddag fandt jeg cyklen frem igen rullede en tur ved Rågeleje. 30 km på en time.
Om eftermiddagen var jeg i Allerød til træning. De mindste løb stafetløb og de som satser på 800-1500m løb 6x300m. Dem som satser på længere løb kørte 4x1000m. Anna, Sharif og Christoffer løb dem på denne måde: De første 800m i 74 tempo (3.05 pr km) og så fuld gas de sidste 200m. Anna løb 3.00 i snit med de sidste 200m på 32,5 i snit. Helt perfekt. Sharif fulgte fint med og Christoffer holdt 3.05 tempoet hele vejen. Jeg var med på opvarmning og afjog og fik 10 km i bogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar