søndag den 11. oktober 2015

En travl uge med klubadminstration

Klubbens deltagelse i DM for veteraner har virkeligt krævet meget tid, da mit gode hjerte løb af med mig og jeg tilbød at hjælpe med tilmeldingen. I denne uge kom regningen så på 19350 kr! Vi havde dog så godt styr på det, at vi afviste det krav og skrev at vi kun ville betale 5400 kr, da alle de andre i forvejen selv havde betalt for deres startnummer. Det blev accepteret. Men pokkers så meget tid der går med den slags.
Og så kom der samtidigt en anden større administrativ opgave, som kommer til at fylde meget i næste uge også.

Jeg fik dog trænet lidt alligevel. På trods af at jeg måtte aflyse min onsdagstur med Steffen, fik jeg cyklet 6 timer. Jeg kørte bl.a. en fed tur på det blå MTB spor sammen med klubbens formand, Bjarne Bossen. Hans gode teknik kompenserede for hans knap så gode form.
Jeg begyndte også at lægge lidt ro-maskine og crosstræner ind i træningen og udbyggede min styrketræning.

Og så er den helt positive historie, at jeg har løbet 4 ture på i alt 15 km (3 km, 4 km, 3 km og 5 km) uden at få ondt i læggen. Jeg krydser fingre for at det holder.

I klubben havde vi en god træning på Høveltes crossbane tirsdag og ved Allerød Sø lørdag. Torsdag deltog hele gruppen i klubbens 5 km DAF opmålte testløb, hvor Anna solo løb 16.59 trods mange km i benene og dårligt vejr. Det er P18 bedste notering i DK.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar