tirsdag den 27. oktober 2015

Træning i mørket kan være et lyspunkt

Hos Blovstrød Løverne synes jeg virkeligt vi har formået at gøre den lidt "sure" mørke periode attraktiv. Vi løber i skoven med pandelamper om tirsdagen. Det er sindsygt hyggeligt. Vi træner længere intervaller end normalt. Det skal nemlig ikke være så intensivt. I dag var vi 25-30 stykker.
Det store pas var 8-6-4-2 min og minipasset var 3-3-2-2-2-2 min. Vi kommer til at køre det op mod 3x10 min i det store pas.
Der var nærmest trafikprop i skoven i aften, da vi både mødte en anden løbegruppe og nogle hundeluftere.

På lørdag ser jeg frem til endnu en god fællestræning med Bagsværd.

Min egen træning

Mandag AM: 7 km jog + 32,5 km cykling på en time. Klassisk Høsterkøb rute.
Mandag PM:  30 min spinning

Tirsdag AM:  30 min spinning + 10 min elipse + 4x10 udfaldsskridt
Tirsdag PM:   10 km i alt ved træningen. Jeg løb minipasset og 1 km afjog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar