lørdag den 26. februar 2011

Lørdag var jeg til DM 10 km cross. Ruten var med sine stigninger pænt hård, men hvor havde det været godt med 5 graders varme og blødt underlag i stedet for det frosthårde underlag. Jeg er fortaler for at vi lægger DM cross og DM 10 km to uger senere, så det er sandsynligt med lidt lunere vejr. Jeg kunne ikke komme op i intensitet, så jeg hang bare på og tog de placeringer jeg kunne på den sidste omgang. Mine omgangstider var ca. 7.19-7.48-7.41-7.42-7.26. Ialt 37.56 for 9,96 GPS km, og en placering som nr. 57.
Det var rent Århus oppe foran. Munkholm, Bueno, Damkjær og Michael Nielsen. I morgen løber jeg ikke den korte cross, fordi jeg skal være med til at måle DM 10 km ruten op.

Fredag var jeg overraskende ikke øm i benene. Men jeg gav dem alligevel pause og lavede kun 30 min spining og 10 min roning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar