søndag den 23. oktober 2011

Gribskovløbet

Jeg valgte fredag aften at jeg ville løbe 12,4 km ruten i Gribskovløbet om søndagen, for lige at få lidt konkurrencefornemmelse inden Vinterturneringen starter på lørdag - og naturligvis også fordi jeg synes det er et hyggeligt løb.
Lørdagstræningen var planlagt til 17-18 km, men jeg stoppede på 12,5 km, da jeg havde en lidt øm og træt ryg. For lige at teste at der ikke var noget alvorligt galt, løb jeg 5 km / 21:30 kl. 7.30 søndag morgen. Det gik fint, så jeg kørte til Gribskov hvor løbet startede kl. 11.00. Mit mål var at løbe så optimalt et resultat hjem som muligt uden at brænde stængerne helt af. Det gik overraskende godt. Jeg fik en 2. plads og tiden 44.52 er tæt på de bedste tider jeg løb på ruten i 2004+2005 (44:30 og 44:39). Med de 5 km om morgenen fik jeg 26 km i alt på dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar