mandag den 24. oktober 2011

Uge 42 og langtidsplanlægning

Det blev en rigtig god uge :-) I Washington fik jeg et godt intervalpas og 2 "halve" tempopas på bånd, og hjemrejsen satte ikke særlige spor så Gribskovløbet gik også godt. 101 km blev det til totalt. I de næste dage træner jeg ikke så meget, så jeg bliver klar til ræs på lørdag og ikke risikerer overbelastning.

Jeg fik ikke lodtrækningsnummer til London marathon, så nu overvejer jeg hvad der skal løfte motivationen gennem vinteren. Jeg vil gerne have en formtop i marts til DM cross og DM 10 km, og derfor er det ikke optimalt at satse på en aprilmarathon. Så måske skal jeg for første gang tænke på Copenhagen marathon d. 20 maj?
Hvis jeg kunne vælge helt frit løb jeg også gerne en kanon marathon i januar, for jeg har stor lyst til at træne til martahon lige nu :-) Hvad skal det være? Måske finder jeg en joker i ærmet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar