mandag den 31. oktober 2011

1. runde i DAF´s Vinterturnering

Så var der cross i Vejle. Fedt at løbe cross igen. Jeg er vild med det, især hvis det er en god rute. Det var fint i Vejle, men det var en meget speciel rute. Den bestod næsten kun af 3 elementer. Laaangt nedløb, en stejl bakke og en tur rundt på stadion. Niels Kim Hjort gør et fantastisk arbejde for at lave denne turnering for løberen i Danmark.
Jeg havde et rigtigt godt løb med meget jævne omgangstider. Ca. 9.15 (10.05 inkl de 300m startstræk) og så 9.16-9.21-9.12. Placeringen som nr. 38 var lidt dårligere end sidste år, men der var måske lidt mere bredde i feltet, så det nogenlunde passer i nivaeu?
Som træner/leder var det så lækkert at se hele holdet præstere optimalt. Vores seje piger var seje og de unge drenge gav alt hvad de havde. Vi havde talte om at Lea og Steffen kunne komme i nærheden af en udtagelse til NM cross landsholdet. Det fik begge vist flaget. Steffen og jeg, som sammen genstartede "løveungerne" i 2003, har ikke været så tæt omkring hans træning de sidste år siden han flyttede fra Allerød. Jeg vil nu forsøge at støtte ham mere igen, og også følge mere op på de andre unge talenters træning.
Efter løbet tog jeg direkte til Sensation i Parken med Miriam, og næste formiddag var vi i Rågeleje og overtog nøglerne til vores sommerhus. Det var en vild weekend. Tak for en ekstra time :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar