fredag den 28. oktober 2011

Torsdag havde vi den første store fællestræning for konkurrenceløberne og motionsbørnene. Jeg havde ikke troet, at jeg nogensiden skulle arbejde med børn, som løber for motionens skyld. Ikke fordi at der er noget i vejen med det - jeg har bare andre interesser. Men det er et imponerende stykke arbejde, der er lavet med motionsbørnene, så hvis vi kan få noget ud af at træne sammen, skal det da forsøges. Det er en stor gruppe at holde styr på, og jeg er lidt nervøs for at nivauet for konkurrenceløberne trækkes nedad. Det er vigtigt, at det ikke sker.
Jeg har ikke selv fået den ro i denne uge, som jeg har brug for. Jetlag og en nattevagt har givet ringe søvnkvalitet. Mine ben er lidt spændt op på den dårlige måde. I går løb jeg 10 km til træningen, hvoraf en del var den trendy fartleg 10-20-30 sek. I dag holder jeg fri, og håber at det hjælper til i morgen, hvor der er start på Vinterturneringen i Vejle. Jeg kan nok ikke leve helt op til sidste års placering som nr. 30.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar