tirsdag den 17. juli 2012

Mandag var dagen derpå efter nogle fantastiske dage, hvor vores sommerhus var indtaget af venner. Jeg løb 12 km i 4:30 tempo med masser af stejle bakker, hvor pulsen kommer op. Vi sluttede 1. etape af sommerferien af med endnu en tur i det frådende hav. De 16 grader er faktisk ok til at holde varmen, når man skal kæmpe som en gal med bølger og understrøm.
Nu er vi hjemme i 2 uger, og så har jeg endnu 2 ugers ferie i sommerhus.

Tirsdag løb jeg 9 km om formiddagen med 5 km undervejs på 19.40 og resten i 4:25 tempo.
Om aftenen havde vi en super træning på stadion. Der var rigtigt mange og endda et fint besøg at CJ. Fedt at være i en klub, hvor man kan ønske en fyr som TJ tillykke med hans dobbelte VM i O-løb for M40. Lasse, Martin og Masn styrede træningen oppe foran, mens masser af piger og unge talenter lå deromkring hvor jeg var med mine 4.02.5 i snit på 5x1200m med 90 sek. pause. Det er sgu ikke imponerende, men det er hvad jeg kan lige nu. Det går dog bedre og bedre med skaden (tror jeg) så måske kan jeg træne bedre fra nu af.

2 kommentarer:

  1. Hej Per,

    Jeg synes det lyder som om du klarer dig rigtig fint, skaden taget i betragtning. Har du et hurtige råd til løbere, der lider under rygskader?

    Mvh
    Emil

    SvarSlet
  2. Hej Emil. Jeg er nok ikke den bedste at spørge om råd mht. rygskader. Min fys mente at jeg skulle lave coretræning. Øvelserne var bare for teknisk svære og tålmodighedskrævende til mit temperament.
    I stedet laver jeg forskellige bevægeligheds- og strækøvelser.
    Mvh Per

    SvarSlet