onsdag den 25. juli 2012

Uge 29

Jeg valgte at springe løbeturen over søndag aften, fordi jeg trængte til pause. Formålet havde også mest været at komme over 100 km - og det er ikke et klogt formål :-)
Ugen blev alligevel rigtig god med 95 km + 24 point for de 2t40min cykling (jeg giver 3 point for hver 20 min alternativ træning), så denne uge ender på en total på 119. Jeg løb gode intervaller både tirsdag og lørdag. Jeg er langsom på banen, mens de længere AT-intervaller går bedre. Bensving ser stadig ud til at være løsningen på rygskaden.

Mandag løb jeg 10 km roligt bl.a. på NMX ruten + cyklede hjem fra arbejde på 80 min + 20 min aquajog.

Tirsdag løb jeg 9 km i 4:20 + cyklede 40 min + løb intervaller ved klubtræningen. Vi løb 6x800m, og jeg var i tvivl om jeg var klar til at løbe hurtigt. Den første joggede jeg på 2.50, de 3 næste løb jeg på 2.40 og så 2.35 og 2.32 på de sidste. Løbemaskinen Lasse er inspirerede og går altid forrest til træning. Så skal vi andre jo bare hænge i. Fedt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar