søndag den 9. september 2012

Så er det lige før DM halv starter. Det er et af årets højdepunkter for mig.
Jeg har haft elendige ben hele ugen. Jeg håber det bare er nervøsiteten som spiller mig et et puds.
Vi havde nogle fantastiske dage hos fam. Sønderby i Ranco i den sydlige ende af Lago Maggiore.
Tirsdag løb jeg 10 km /47 min med luftkaptajnen Henrik og svømmede lidt i søen.
Onsdag var Kirsten for morgenfrisk for mig, så jeg kom ikke med på hendes morgentur. Vi var på udflugt til et kloster på et lille bjerg. Det gjorde det ikke bedre for mine ben. Om aftenen joggede jeg selv 7 km meget langsomt.
Torsdag løb Henrik og jeg 9,5 km / 46:30 op til Osmate (som ligger ca. 1-200 hm højere) og hentede bilen efter nattens fiesta.
Fredag joggede jeg 4 km om aftenen da vi var kommet hjem.
I går føltes det endeligt en smule bedre i benene og jeg løb 5,5 km i 4:20 tempo og lavede 3 stigningsløb. Jeg fik massage og rystede ben resten af dagen :-)
Planen er at varme grundigt op, og så håbe på det bedst. Pga. problemerne med læggene løber jeg ikke i LunarSpider, men i de lidt mere komfortable LunarRacer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar