søndag den 2. december 2012

Uge 48

Jeg var på kursus i Eurocontrol i Bruxelles mandag-torsdag. Det plejer at være nogle hårde dag, for man skal med bussen kl. 8 om morgenen og er først tilbage kl. 17. I tiden mellem kl. 19 og de små nattetimer bliver der givet gazz i godt selskab med god mad og gode øl. Jeg tog mig i sammen og fik trænet alle 4 dage :-) Alle ture var i den lille park ved kongeslottet, hvor jeg løb på den 1,3 km lange sti rundt i kanten, hvor der var lys.

Mandag: 10,5 km med 6,5 km (5 omgange) lige under 4 min/km tempo
Tirsdag:  10,5 km med 6,5 km (5 omgange) lige under 4 min/km tempo
Onsdag:  7 km jog med min kollega Michael Hjorth-Westh
Torsdag: 8 km med 6,5 km (5 omgange) lige under 4 min/km tempo. Morgentræning!

Fredag:  1 times spinning og coretræning.

Lørdag:   11 km på Amager med de 6 km i 3:50 => 3:45 tempo

Søndag:  18 km i sneen sammen med Madsen og Permin. Ca. 4:40 tempo. Herefter coretræning.

I alt 65 km løb og 78 point på ugen. 25,5 km blev løbet hurtigere end 4:00.

Min skade - som jeg troede kom fra ryggen - ser ud til at være et balleproblem. På nogle løbeture er jeg stadig generet af det, men på de fleste ture går det fint. Jeg laver masser af stræk og det hjælper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar