søndag den 9. december 2012

Uge 49

Fredag kørte jeg en times spinning og var bagefter igen på Mariannes pilates hold i en time. Det er hårdt, men godt, for mig.

Lørdag løb jeg 15 km i Rågeleje. På vejene var tempoet ca. 4:20, men off-road var det noget lavere.

Søndag vågnede vi som ventet til snevejr og blæst i Rågeleje. Vi pakkede og kørte hjem inden middag. Efter en god frokost så jeg EM cross på nettet.
Jeg ville gerne løbe lidt tempo i dag, og da det stadig sneede ret meget kørte jeg i fitten. Jeg fik 20 km på 80 min. Først 35 min opvarmning, og så 2x2 km og 2x1,5 i 3:40 tempo med nogle minutter i 4:20 tempo som pause.

Jeg øgede til 77 km i denne uge med de 15 km mellem AT og 4:00 tempo. I alt 95 point.
Jeg synes det går så godt med min balle/rygskade, at jeg begynder at tænke på mål for 2013.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar